Jul igen =)

Ja nu va det jul igen =) Denna gång hos Morfar, Sara och Oliver =)
 
 
Snygg jag i kläderna jag fick av Mormor och Mats =)
 
Granen o alla klappar =)
 
Bobbas, Thilo, Oliver, Fredde och Louise =)
 
Jag o Bobbas =)
 
Paket Öppning =)
 
 
Telefoner är bra grejjer det =)
 
Morfar, Sara och Oliver =) (Pyssel)
 
Morfar, Sara och Oliver =)
 
Morfar, Sara och Oliver =)
 
Morfar, Sara och Oliver =)
 
Från Oliver =)
 
 
 
 
 
Mellan julen hos Mormor och Den hos Morfar så har jag även firat jul hemma hos Farmor och Farfar =) Därifrån har jag tyvärr inga bilder att visa och Mamma har inte fotat det jag fick än heller. Men hos ska fixa det =)
 
 
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0