Tindra Tid Är Bra Tid =)

 
 
 
Ja förra Tisdagen så hade jag o Mamma Tindra dag =) Först va vi till tandläkaren där jag skötte mig gallant som vanligt, Jag tycker ju att det är lite roligt att gå dit ja =)

Efter det åkte vi till Birsta där Mamma bokat tid hos en frisör åt mig =) Så nu äntligen har jag varit o klippt mig på riktigt =) Lite feg va jag så hon fick inte klippa mycke men Mamma va bara glad över att få bort det slitna och att jag vågade sätta mig i stolen den här gången =)
Mamma har tagit bilder med sin telefon så dom är jätte dåliga men ni ser lite iallafall =)
Eftersom jag va sååå söt så fick jag ha 2 olika färger i mitt hår. Lila och blått blev det =)
 
När vi va färdiga hos frisören så gick vi på Birsta en sväng där jag fick jätte fina klister örhängen och så fick jag en liten leksak för att jag varit så himla duktig både hos tandläkaren och frisören =)
Frisör besöket och leksaken får jag tacka både Mamma och Pappa för, så tack till er <3
 
Efter allt detta va vi så trötta så vi orkade inte gå o ta en fika som det va tänkt så vi handlade med oss de istället och åkte hem. Vi hämtade även hem Thilo från dagis så att han fick vara med o fika =)
 Ja det va en hel dag bara för mig =)
 
 
 
Lite mera Tindra tid har det blivit =)
Jag har börjat gilla att måla naglarna igen så Mamma har fixat det några gånger åt mig nu. Här ovan ser ni en av dom gångerna. Plus att jag lyckades tigga åt mig lite rosa ögonskugga. Men det får jag bara ha om Mamma gör det och om jag ska vara hemma, För Mamma tycker att jag är för liten för det igentligen.
 
 
Ja o annars så har jag bara varit på dagis o busat och jag gillar dagis nu igen och väljer att stanna hela dagarna även fast Mamma säger att hon kan komma tidigare dom dagarna hon är ledig.
Hemma leker jag med alla kompisar ända tills det är dags att sova.
 
 
Ja det blev en liten uppdatering iallafall =)
 
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0