Mums!!

Sedan sist har jag inte gjort så mycke speciellt faktiskt.
På dagarna har jag varit på dagis och på eftermiddagarna o kvällarna har jag lekt med Cleo och Sol =)
 
En dag va jag o Sol in till Enya och lekte och det gillade både vi och Enya =) Ibland kan det vara roligt att leka med dom små barnen =)
 
I Tisdags va även Sanna barnvakt till mig och Thilo eftersom Mamma va på möte på körskolan och Bobbas jobbade sent. Det va jätte roligt att få vara där och jag fik till o med laga middag till oss alla =) Korvstroganoff bjöd jag på =)
 
I början av veckan bråkade jag och Cleo massor som vanligt. Men nu i slutat på veckan så har vi mest bara haft roligt =) Vi passade Cleo några timmar härromdagen och det enda vi gjorde va att skratta. Vi satt tillsammans i min säng och tittade i en bok o bara skrattade, Haha. Jätte roligt va det =)
 
Mamma bjöd på go kvällsfika =) MUMS!!
 
Fredrik o Louice har varit här o hälsat på några kvällar oxå o det är super duper roligt när dom kommer =)
 
Igår fick jag följa med Mamma på jobbet. Sista gången som jag kan följa med dit eftersom Mamma ska  börja jobba långa dagar där nu =( Men det va roligt att få följa med en sista gång iallafall. Lena va kvar på jobbet även denna gång så jag fick titta på henne när hon gjorde superduper fina tårtor =)
 
Idag är det lördag och vi har varit på Birsta en sväng. Vi åkte dit för att kika på Stiftelsen som skulle spela där men det va så mycke folk så vi såg inte nånting alls =( Men det gjorde inget eftersom jag fick följa med Fredde och Louice in på JamJam o köpa godis istället =) MUMS!!
 
Sen har vi alla ätit middag hemma hos oss och myst på lite. Jag hade som vanligt ingen ro att sitta hemma o surra så jag gick till Cleo och lekte istället =)
 
Nu är jag hemma igen o ska gå o lägga mig. Jätte trött är jag efter denna dag.
 
God Natt På Er!!
 
<3 Puss Puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0