Dagis o jobb =)

Ja dset har jag hunnit med idag =)
Mamma hämtade mig på dagis innan hon skulle åka o jobba. O eftersom alla mina kompisar fortfarande va i skola o annat så ville jag såklart följa med henne.
 
Idag va även Lena kvar när vi kom dit så jag har varit med henne o kikat när hon gjort bröllopstårtor =) Jätte fina blev dom och säkert jätte goda. Jag fick smaka lite på Hallon mossen och den va superduper god tycker jag =)
 
Sista fika gästerna som kom till oss o fikade va 2 söta tanter som tyckte att jag va super söt och duktig som hjälpte Mamma på jobbet. När jag tog undan deras koppar o fat så fick jag en slant av dom till o med =) Så snälla =)
 
När vi kom hem gick jag o lekte med Cleo en stund. Inte så länge eftersom klockan blev mycke innan vi kom hem o hade ätit middag.
 
Nu blir det sängen snart.
Imorgon är vi lediga från dagis så jag får ro mig hemma med nå roligt.
 
Natti Natt på er
 
<3 Puss Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0