Buuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

 
 
 
 
Ja ni i Onsdags va det ÄNTLIGEN dags att spöka ut sig o gå ut o busa =)
Jag fick en häx dräckt av Momma när hon va här o hälsade på oss förra helgen och sen så sminkade Mamma mig =) Jag hade jätte roligt med mina kompisar =)
 
 
 
Sen på torsdagen kom faster Ninni (Helen) och hämtade mig =) Dags för bus hos Farmor o Farfar va det =) 
 
Igår fick jag Äntligen åka på nya badhuset i Sollefteå o bada med min kusin Wille, vi hade superduper roligt kan jag lova. Sen när vi kom hem till Farmor o Farfar igen så åt vi tårta som Mamma hade bakat och som jag fick ta med mig =)
 
Häftig va?! Med denna firade vi både Halloween och så har ju Wille fyllt år oxå oxh han gillade tårtan super mycke =)
 
Sen ville jag och Wille bada i badkaret och det fick vi ju såklart =) Det är så roligt att bada att vi aldrig får nog, Haha =)

Vi har även lekt med dockskåp o barbie och en massa annat roligt som finns hemma hos Farmor och Farfar =)
 
Idag har vi varit till nya skolan i Långsele och lekt i lekparken. Även det va super roligt och jag ville inte gå hem när det va dags för det =(
Men vi fick bada lite mera när vi kom hem medans Farmor gjorde middag =)
 
Imorgon ska jag åka hem igen och då blir det kalas för Thilo igen =)
 
<3 Puss Puss <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0