Veckan

Ja ni, Som vanligt så slarvar jag med skrivandet :(

Men det är ju faktiskt så att jag inte gör nå speciellt på dagarna så därför har jag ju inte så mycke att skriva heller.

Jag har varit ute o busat massor såklart. Det är ju sååå roligt att cykla o ha picknick o allt annat skojj man kan göra nu.

Dagis har det inte blivit mycke av den senaste tiden, men det har jag faktiskt inget mot eftersom jag inte vill vara på dagis. Dom bara skriker o slåss där så det är inte nå roligt alls =(
Men anledningen till att vi har varit hemma mycke är för att Thilo fick magsjuka förra Tisdagen o har varit dålig i en hel vecka nu =( Stackars lillebror.

Men jag blir ju som vanligt inte sjuk jag så jag har busat med mina kompisar på dagarna o haft det hur bra som hellst =)


Minns ärligt talat inte om jag gjort nå speciellt i veckan, Men jag får väll berätta om igår o idag då iallafall =)

Igår va jag faktiskt inne hela långa dagen =) Kännde inte alls för att vara ute o leka med nån kompis. Jag tittade på en massa filmer o lekte på rummet istället =) På kvällen hade jag, Mamma o Thilo mys kväll. Det blev film o Popcorn =) Bobbas jobbade natt så mamma ville ha nån att umgås med =)

Idag har jag oxå varit hemma =) Fick välja om jag ville gå på dagis men det ville jag ju inte så jag fick vara hemma =) Vi har varit ute lite o lekt med Enya och Albin o det va roligt. Efter det gick jag, mamma, Cleo och Thilo på kiosken o vi fick köpa lite gotta =) Mamma är snäll hon =) >>>>>>>>När vi va påväg från kiosken såg Mamma att Morfars bil stog utanför pizzerian så hon ringde honom o kollade vad han hade för sig o då va Morfar precis påväg hem från jobbet o skulle hämta sin bil där så vi väntade på honom så vi kunde säga hej =)
Sen lekte jag o Cleo på rummet en stund innan vi gick hem till henne o badade o sen va det faktiskt dags för sängen.

Så God natt på er alla.
Imorgon blir det dagis även fast jag inte vill det =(
Mamma ska jobba o Bobbas jobbar ju natt så han kommer vilja sova imorgon på morgonen. Men han kommer o hämtar oss när vi sovit klart som tur är =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0