Tjohooooooooooo

Haha

Ja ni mig är det full fart på dygnet runt som vanligt, Hehe. Nä jag skojja bara jag sover ju på nätterna men på dagarna har jag fullt upp hela tiden.

Synd bara att jag hatar allt o allt är tråkigt eller äckligt eller helt enkelt fult. Ja jag vet inte va det är men jag har väll helt enkelt bara en sådan period just nu. Haha
Till o med dagis är blääää. Dom bara skriker o lever om hela dagarna o det är sååå jobbigt tycker jag.
Men men, imorgon ska jag dit iallafall. Mamma tror att jag kommer tycka att det är roligt att leka med dagis kompisarna. Men vi får väll se.


Men strunt i det nu, Jag skulle ju berätta vad jag har gjort i helgen ju.
Morbror Fredrik har varit hos oss hela helgen o det gillar jag ju såklart =) Han är bäst!!
På lördagen va vi hem till Morfar, Sara o Oliver o åt mat o åkte traktor. Thilo gillade inte traktorn men jag tyckte det va spännande och jag fick till o med styra den själv. Häftigt!!


Dålig bild men det duger, Mamma hade som vanligt inte kameran med sig så hon fick använda telefonen.


Sara hade städat i deras bod o hittat lite saker som hon inte ville ha kvar men hon tyckte att Mamma skulle kika på det. Det slutade med 2 par skridskor, ett par pjäxor, lite filmer till mig och 2 picknick korgar.
Ni kan ju bara gissa vad jag gjorde på söndagen efter att vi varit på Birsta med Fredde.
Jag packade såklart ihop saft o bullar o bjöd med mig Cleo på en picknick i lekparken =) Mysigt värre =)

På Birsta åt vi frukost på äckliga Ikea där dom bara jhar äcklig mat. (Jag åt så det stod ut genom öronen)
Vi va även in på jätte tråkiga Ikea (Där jag köpte 4 rosa fina lådor)
Sen gick vi på tråkiga Birsta o tittade på fula kläder (Jag tittade på allt o ville ha allt o allt va sååå fint)

Ja ni det va min helg det plus en massa mera tok, bus o lek =D

Idag har vi varit ute mest hela dagen. Mamma har jobbat nästan hela dagen o det tycker jag inte om.
Men vid 4 tiden så åkte jag, Bobbas och Thilo till Mamma på jobbet där vi fikade lite medans vi väntade på att Mamma skulle sluta =)

Nu ha jag precis badat o duscha o ska ta o krypa ner i sängen o kika på en av dom nya filmerna.
Imorgon ska jag ju på dagis så det är bäst jag sover, så jag orkar med dagen =)

Sov Gott

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0