Sommar =)


Titta vad som stog hemma på gården när vi kom hem från dagis i Fredags =) Mamma hade varit o köpt en pool till mig och Thilo.
O lite kläder hade hon allt handlat oxå =)


Det här hade hon handlat till mig =) Jätte bra eftersom jag har hål i alla mina leggins. Du saknar jag bara lite koftor o kanske nån fin sommar klänning, sen är jag redo för sommaren =)



I helgen har det varit jätte fint väder så vi har tillbringat hela dagarna ute o solen. En massa bad o bus har det blivit =)

Idag är det Onsdag och jag har varit på dagis igår och idag o det har varit roligt. Saknar ju Saga som en tok när jag inte är på dagis. Jag skulle ha varit ledig med Mamma i Tisdags men valde arr gå på dagis ändå eftersom Mamma o Bobbas va tvungen att tillbringa dagen i morfars garage för att fixa våran bil =)

Idag när Mamma o Thilo hämtade mig på dagis tog vi bussen till Ica o storhandlade lite. Mamma köpte en MASSA mat och så fick jag en Barbie Bok och en barbie film =) Min Mamma är BÄST!!! =)


Nu på eftermiddagen har jag lekt med Cleo men nu är det dags att göra sig klar för sängen. Dagis imorgon igen. Men jag behöver bara gå kort dag eftersom Mamma ändå är hemma med Thilo.

Natti Natt på er

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0