Förskolansdag =)

Jag fick vara hemma från dagis idag oxå eftersom jag hade feber igår när jag skulle sova =(
Men vi har ju haft super duper bra väder idag, Det ha varit så varmt att jag faktiskt har invigt mina nya sommar kläder som jag fick av Pappa =)
På förmiddagen va vi ute o lekte lite och Mamma började måla på sin hylla =)
Eftersom Bobbas jobbar natt även denna natt så fick jag följa med Mamma på jobbet idag igen, det va lite roligare idag eftersom det inte va lika lång tid vi skulle vara där. Det blev ju bara 2 timmar idag.
Vi lyckades vara klar till klockan 5 idag o det va ju bra eftersom vi skulle på förskolansdag idag o så skulle vi ju hämta Thilo som hade varit på dagis hela långa dagen.
Det va roligt att komma upp på dagis o få leka lite med Saga =) Vi gungade o sprang runt o så pysslade vi lite =) Det fanns jätte mycke olika saker att göra men det bästa va att träffa min Saga =)

När vi kom hem hann jag bara leka med Cleo en pytteliten stund eftersom klockan va mycke =(
Nu är det sängen som gäller. Imorgon ska jag på dagis o busa en stund. Mamma kommer tidigt o hämtar oss. Men vi måste dit eftersom Bobbas måste få sova när han kommer hem. Men sen så får vi vara hemma o busa =) =)
Natti Natt på er
<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0