Veckan Morfar och Idag =)

Det ha igentligen inte hänt nå speciellt i veckan tro jag. Har som vanligt varit på dagis o busat o efter det ha jag lekt med kompisar =)

I Torsdags va mamma på utveckligssamtal på dagis och där fick hon som vanligt höra hur duktig jag är. Världens goaste o gladaste tjej, samtidigt som jag kan vara lite bestämd. Och jag är väldigt gärna lite fröken o Mamma över mina kompisar o det tycker mina fröknar är såååå gulligt.
Marie berättade även för Mamma att jag är väldigt frammåt och tar för mig. Jag har inga problem alls med att ställa mig upp inför en större grupp och berätta en saga som jag hittar på =) Det tyckte Mamma va jätte roligt att höra eftersom hon själv aldrig varit så o hon har hoppats på att jag skulle bli mer åt det hållet =)
Ja Marie hade bara braiga saker att berätta för Mamma =)

I Fredags va jag till tandläkaren o fixade det sista så nu är mina tänder i toppskick igen =)
Jag va så duktig så att tandläkaren gick o hämtade den bästa leksakslådan dom hade och i den fick jag välja 3 saker =)

Sen på kvällen kom Morfar, Sara och Oliver hit o bjöd på mat o fikade med oss =) Morfar o Sara har ju varit utomlands så dom kom hit med lite paket till oss =)


Kolla vilken fin handduk jag fick =)


Detta är ett jätte stort vykort med en 3D bild på. Jätte fin den oxå =)
Sen fick jag även ett stort rör med Smarties som det va en Askungen figur uppe på =)

TACK Så jätte mycke Morfar och Sara <3

Men jag ha ju "Glömt" en sak...



GRATTIS MORFAR!!! =)
Ja Morfar har ju fyllt år ju, Hihi

Så imorgon Söndag ska vi på kalas =)

Men nu ska jag berätt om vilken braig dag jag har haft idag =)
När jag klev upp kröp jag ner i soffan o tittade på lite barnprogram tills alla andra vaknade. Då åt vi frukost o sen satt jag o Mamma o spelade spel i en timme på morgnen. Efter det bakade vi lite muffins och chokladbollar o sen gick jag hem till Cleo o lekte lite tills vi kom på att vi ville pyssla o måla. Då fyllda Mamma hela köksbordet med färg, papper glitter, lim, tejp o massa annat roligt o den satt vi i 2 timmar o pysslade o hade roligt =)







Nu ska jag springa över till Cleo för jag ska sova hos henne =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0