Tihihahahoho

- Mamma, vi har fått 2 nya tjejer på dagis
- Jasså, vad är det för tjejer då?
- Dom är tvillingar o heter Lilly och My
- Okej, Kan du se skillnad på dm då?
- Ja det kan jag, den tj...nä den som är lite större det är Lilly och hon som är smal hon heter My =)

Man får inte säga Tjock bara så ni vet, för då är man inte snäll.

Jag har varit på dagis hela veckan jag. Eller Tisdag, Onsdag och Torsdag såklart. Har haft lika roligt som vanligt även fast det har varit lite barn på dagis denna vecka. Många som varit lediga o är o åker slalom o massa annat skoj.
Man jag har ju haft tur att Lilly o My har börjat på dagis nu så jag har ju lekt med dom hela tiden jag.

Mamma o Thilo dom ha ju bara varit hemma o varit sjuk den här veckan så jag har varit med mina kompisar hela dagarna efter dagis. Men det gör ju inte mig något eftersom jag älskar mina kompisar. Det är ju inte roligt att vara hemma o ha tråkigt.

Synd bara att endel av mina vänner är sjuk o endel är i fjällena o nån är hos sin Pappa. Ja jag ha inte haft såå många att välja på men det har gått bra ändå.

Men vet ni?? Jag längtar efter sommaren, Då ska jag va ute hela tiden o busa =)

Men nu ska jag sova.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0