Önskelistan till 5 års kalaset igen =)

1:   EXPEDIT Bokhylla med 16 Fack. Fyra på höjden o fyra på bredden. VIT ska den vara o kostar 995kr
2:   Lådor till hyllan. Jag vill ha 4 st som passar bra till dom 4 nedersta facken på hyllan. Svarta eller Vita

3:   Barbie möbler och andra roliga tillbehör =) Hyllan ovan ska bli ett barbiehus, varje fack ska vara ett rum så jag behöver massor med möbler. Alt från kök till cyklar o annat, haha (Det behöver inte vara av märket barbie, bara dom passar en barbie så är jag nöjd =) ) (Vad jag har ser ni i förra inlägget).

4:   Kläder från storlek 116 o uppåt =) Massor med färg vill jag ha på kläderna i vår o sommar, Man ska bli glad av att titta på dom.
Vi har inte hunnit kika på ytterkläder o skor så jag har inte en aning om jag behöver något där =(

5:   Pressentkort på Birsta city =) H&M går oxå bra men hellst Birsta City så jag kan välja vad jag vill vart jag vill =) Jag ÄLSKAR ju att handla själv =)

6:   Nya filmer vill jag oxå ha. Börjar bli less på dom 200 filmerna jag har, Haha (Barbie, Hello Kitty, Winx eller annat.) Spar kvitto utifall ni råkar köpa en som jag har redan =)

7:   Barbie Musketördocka. Vill ha alla =)

8:   Spel  Vanliga och spel till tv-spelet V.Smile heter det =)

Ja nu ha jag lagt upp listan igen så alla som kommer på barnkalaset kan kika lite på den =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0