Onsdag =)

Haha vilken fin rubrik jag hade på förra inlägget =)
Idag är det Onsdag och jag har igentligen inte så mycke att berätta för er. Mina dagar är ju rätt lik varandra =)
Leker me Cleo fr det mesta som vanligt.

Jag har ju även varit på dagis såklart och idag fick jag följa med på Kulturmagasinet o kika på dockshow =) Jätte spännande o roligt va det att få åka iväg med bussen tillsammans med alla mina kompisar =)

Hemma har jag varit ute o lekt lite och när Mamma kom hem passade jag på att ta med mig Cleo in till mig för att få lite hjälp med städningen av mitt rum. haha =) Man får ju inte va dum inte. Mamma ha ju sagt att det måste vara färdigt innan lördag eftersom jag fyller år då =)

Jag o Mamma har även delat ut kort till mina kompisar här hemma på gatan. Det står att alla är välkommen på kalas =)


Ikväll ringde min Farmor till mig o Mamma o  pratade lite. Hon ville fråga vad jag önskar mig och så ville hon fråga om hon kunde få låna mig lite nån dag under påsken. O det är ju självklart att jag ska hälsa på dom lite oxå =)
Ska bli såååååå Roligt =)

Pappa ringde oxå nu på kvällen. Han berättade lite om mitt nya rum som jag ska få i hans nya lägenhet =) Ska bli roligt att se hur det blir =)

Men nu ni, nu måste jag nog ta o krypa ner i sängen så jag orkar med morgondagen =)
Nyduschad o mätt i magen =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0