Maskeraden, restenn av veckan och Helgen =)

Maskeraden va hur rolig som hellst och jag va helt klart finast, Hehe.
Vi dansade o lekte o åt en massa gott =)

Ja ni, resten av veckan ha jag busat med mina kompisar som vanligt. Jag har fått plocka fram min cykel oxå men jag har glömt hur man gör när man cyklar, Haha. Nä men det tog en stund innan jag tog mig iväg med tjejerna.
Jo då, jag  har stödhjul på men det gick som inte så bra ändå. Men nu ha jag lyckats hä sönder stödhjulen så nu blir det till att lära sig cykla utan. Mamma tycker att jag är stor nog för det nu, men jag är såååå feg =(
Men det ordnar sig nog ska ni se =)

I helgen har Annie, Emilia, Angelina och Anton varit hos oss o myst, Vi har haft det super bra o roligt. En massa bus, lek o tv spelande har det blivit för oss alla.
Emillia sov hos sin Mormor sista natten o tur va väll kanske det eftersom hon fick magsjuka. Det vill ju inte vi ha.
Annie hann bara hämta Emilia på söndagen så kräktes hon på vårat vardagsrumsgolv =( Inte alls så kul för henne men jag va som tur va inte inne jag så jag slapp se det. Jag hade gått för att leka med mina kompisar jag eftersom dom ändå skulle åka.

Idag är det en sån där skit tråkig måndag igen. Alla mina kompisar ha ju varit på dagis o skolan men jag är hemma jag =(

På eftermiddagen och kvällen ha jag busat med Cleo =) Vi har även varit på kiosken o handlat lite. Jag fick följa med Cleo o hennes Mamma dit o efter vägen träffade vi på Mamma så jag fick en liten peng av henne så jag oxå kunde köpa något =)

Men nu är det dags för sängen. Imorgon är det dagis o Mamma ska gå med mig dit =)

Natti Natt
<3 Puss Puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0