24 Mars o min 5 Års dag =) =) =)

Ja tänk det ni nu har jag fyllt hela 5 år så nu är jag stor ska ni veta, Haha

Men jag fick inte vara upp lika länge som Fredde ändå när han va o hälsade på. Jag fick bara vara uppe till typ elva på kvällen =( Mamma tyckte det va nog då. Så dum hon är.

Sen får jag fortfarande inte sminka mig o det tyckte jag oxå va tråkigt =( Men men, Jag är ju 5 år iallafall.

Nu ska ni får höra om min dag =)

Den började med en massa paket från Mamma, Bobbas och Thilo =) Jag fick choklad, chips, kossa ostar, och tablettaskar. Haha roliga pressenter va?
Kanske inte så roliga men goda är dom. O sen va det ju så att jag fick en peng med i varje paket, Haha =)




520kr fick jag av Mamma, Bobbas och Thilo o sen fick jag 300kr av Pappa som han hade satt in på Mammas konto =)

Efter paket öppning och tårt frukost åkte, Jag Mamma och Fredde på Toys R Us där jag fick handla för alla mina pengar plus lite mer som jag fick av Fredde och Mattias =)


Allt detta fick jag för pengarna =) Ett kylskåp, ett matbord, en tvättstuga och 2 barbie målarböcker fick jag av Mamma, Bobbas, Thilo och Pappa och paketet som står längst bak med pool settet fick jag av Fredde och Mattias =)










Sen va det fika dags i lokalen ute på gården =) Gott gott.


Efter det va det dags för mig att sura =( Jag fick inte öppna mina nya barbie saker i lokalen och jag fick inte gå in o leka hemma heller =( DUMMA MAMMA!!!


Så här sur va jag då plus att jag hade ramlat o gjort illa knät som ni kanske ser =)

Men sen kom Morbror Ante o hans tjej o då blev jag glad igen =) Då fick jag nämligen en tatueringssats  så att jag kan tatuera mig själv o den fick jag lov att öppna så då blev jag super glad o så kunde jag vara med på resten av mitt kalas.

När alla hade fikat färdigt och åkt hem så fick jag äntligen ta med mig Cleo hem o där väntade ett bamse stort paket på mig som Morfar, Sara och Oliver hade varit in o lämnat till mig =)
Det va en jätte stor hylla som jag ska ha som barbie hus =)
Mamma började genast att skruva ihop den och möblera om mitt rum =)


Såhär såg mitt rum ut innan Mamma städade och möblerade om det =(


O så här fint blev det efter =) jag är super duper nöjd =)


Prupp på er, hahahahahahahahaha =)


Nu ska ni få se alla fina pressenter jag ha fått oxå =)


Den här hyllan fick jag av Morfar, Sara och Oliver, Det är en våning till men jag ville visa hur fint det blev i barbie huset =)



Den här fick jag oxå av Morfar, Sara och Oliver =)





Det här fick jag av Mormor o Mats =)


Den här super söta blommon fick jag oxå av Mormor o Mats =)


Den här dockan med hunden fick jag av Sanna, Fredrik, Enya och Theo plus att jag fick ett sett med lite handväskor, skor och smycken till barbie dockorna =)


Det här fick jag av Maria, Jonas och Emma. Det är en bok där grunderna till flera hus är målade o sen ska man använda sig av klistermärken och pennor för att möblera =) Jätte roligt tycker jag att det är =)


Ett pressentkort på 250kr fick jag av Hans och Inga =)


Det här fick jag av Gunilla, Peter, Andreas och Stina =)


Det här fick jag av Ante och Zanna =)


Ja men sisådär då, nu hoppas jag att jag har fått med allt annars får ni säga till o skälla lite på mig, Haha

Nu ska jag ut o busa så vi hörs ;P

<3 Puss Puss <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jahapp då var de bara att gå och byta tröja då, ser att du fått likadan av morfar,Sara och oliver ;) haha...

2012-03-26 @ 18:09:13
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0