Tänderna lossnar

Haha ja ni, jag har länge haft 2 lösa tänder nere i munnen men jag har vägrat dra ut dom så dom har fått hänga kvar lääänge =) Så pass länge att tänderna som ska komma upp under har ploppat upp bakom istället, Haha


Trots att den ena idag blev såhär lös så vägrade jag ta bort den. Men Mamma envisades med att försöka men det gick inge vidare eftersom jag inte ville. Men när Mamma berättade att Tandfen kommer när man har tappat en tand och att man får en extra fin pressent när man tappar sin allra första tand då kröp jag ner i sängen och vickade på min tand ända tills den lossnade =)


Blodigt blev det men titta nu är den borta =)
Nu ska vi bara se hur lång tid det tar för Tandfen att hitta en superduper fin pressent till mig, Mamma sa att när det är första tanden och man ska få en extra fin pressent så kan det ta en dag innan det kommer en pressent.
Spännande.


Trött men lycklig kryper jag nu ner i sängen för att försöka sova. Mamma sa ju visserligen att det kunde ta en dag innan fen kommer men jag är lite rädd att hon ska komma innan jag hinner somna. Jag tror jag kan bli lite rädd då =(

Natti Natt på er =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0