Sommar =)

Ja nu är det sommar och då ser det ofta ut såhär =)


Grillning och fullt hus hemma hos Grannarna Sanna, Fredrik, Enya och Theo =)


Vattenkrig är även det något som brukar hända, Just idag laddade Mamma på stort och jag kan lova att vi ALLA va blöta. Det slutade med att alla vi ungar hamnade i poolen med kläderna på, Haha.
Idag har varit en riktig lek o bus dag. Med både dom vuxna och alla mina kompisar. Även vårat främmande som heter Stefan har varit med o busat =)


Av dom vuxna va det nog Emma som blev blötast, Haha


Sen kom Sol till oss o badade.



Ja den senaste veckan har vi haft rätt mycke fin väder, Tråkigt bara att jag varit på dagis hela dagarna.
Just nu gillar jag inte dagis alls faktiskt. Eftersom det är sommar nu så har dom slagit ihop alla avdelningar till en och då måste vi alla vara inne på Polstjärnan som är min förra avdelning. Men det värsta och jobbigaste med detta är att jag måste vara med Thilo hela dagarna och han låter inte mig leka. Han bara bråkar med mig. Men Mamma har sagt till mina fröknar om att dom måste försöka hålla honom borta så att jag får leka med mina kompisar. Annars kommer jag inte vilja gå på dagis nå mer.

Det har varit långa dagar på dagis så jag har inte hunnit göra så mycke annat än komma hem och äta middag och lekt en liten stund med Cleo =(

Men till veckan tror jag att det blir lite bättre kanske. Jag får iallafall vara ledig måndag och Tisdag =)

<3Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0