Semester

Är det bästa som finns. VAd jag gillar att slippa kliva upp tidigt alltså =) Så mysigt att kliva upp när jag vill o krypa ner i soffan o titta på barnprogram i lugn o ro på morgonen =) Oftast så sover alla när jag kliver upp så jag får vara helt ensam =)

Idag har jag lekt med Filippa närtan hela dagen. Vädret har varit lite fram o tillbaka så vi har varit både inne och ute o busat. Lite ovänner har vi hunnit med att vara oxå men eftersom vi tycker om att leka med varandra så går det över rätt fort. Vi har lika stor vilja vi 2 och det är inte alltid det är samma vilja =(

Vid 3 tiden kom Mamma o hämtade mig hemma hos Filippas Mormor för då skulle vi åka o hälsa på en arbetskompis till Bobbas i Granloholm. Det va spännande att åka till ett nytt ställe =) Tyvärr så va inte flickan som bor där hemma så jag fick leka med Thilo och William som deras lilla pojke heter. Han och Thilo är nästan lika gammla och flickan är nästan lika stor som jag =) Nästa gång är hon förhoppningsvis hemma så jag får träffa henne o leka. Idag har jag ju bara fått leka med hennes saker =)

När vi hade varit där åkte vi hem o va hemma i ca 10 minuter innan en annan kompis till Bobbas kom till oss. Då hoppade vi in i bilen igen o gav oss iväg ut på Alnö för att äta på china. Men det gick ju inte eftersom dom hade stängt på Måndagar. Så då blev det Alnö Pizza istället och det va ju nästan bättre det tycker jag =)

Nu på kvällen har jag o Mamma övat på att skriva bokstäver. Mamma tycker det är såå bra att jag äntligen har blivit intresserad av det =)

Men nu har jag fått vara vaken länge så nu håller jag på att somna sittades i soffan så det är bäst att jag går o lägger mig.

Imorgon ska jag leka med Filippa o så kommer Fredrik och Louice hit o hälsar på för att planera Furuviksresan =)

Natti Natt på er

Puss o Hej <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0