FiskeTur =)

Tjoho =)
Vi har haft halvbra väder idag oxå så jag har varit ute o lekt med alla mina kompisar hela dagen.

Jag har även cyklat bort till en affär som säljer hem inrednings saker tro jag det va. Dit cyklade jag med Cleo, Sol och Sols Pappa Tommy =)
Medans vi va där åkte Mamma, Bobbas, Thilo och Stefan på Birsta och köpte ett nytt fiskespö till mig eftersom mitt är spårlöst försvunnet.

När vi alla hade kommit hem packade vi ihop oss och åkte ner till Alnösundet och fiskade lite. Men det fanns bara små spigg där. Jag och Mamma lyckades få upp ett gäng sådanna =)





På kvällen fick jag föla med Cleo och hennes syster på en promenad och nu är det dags att sova för lilla mig.
Börjar bli lite tröttis.

Imorgon och på Tisdag ska jag få vara ledig från dagis och det gillar jag =)

God Natt På Er!!

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0