Julen 2011

Gör ett nytt fösök på ett Jul inlägg. Mamma har suttit o fixat med bilderna i flera timmar men det blev inte alls nå bra så hon fick göra om igen.

Eftersom det va ett tag sedan det va Jul så få ni mest bilder.

Vi tar det från början,

Torsdagen den 22 December fyllde Mamma år så då hade vi kalas för alla på Morfars sida. Åt massa kakor o Tårta o Mamma fick paket =)

Fredagen den 23 December Åkte vi till Mormor och Mats, där firade vi först Mamma och Mormor eftersom dom fyllde år båda 2 den 22 =) Moster Sandra och Henke kom oxå dt o firade med oss o så sov dom över =)

Lördagen den 24 December, Självaste Julafton startade vi med Gröt frukost tillsammans med Sandra och Henke innan dom skulle åka vidare för att fira julen på annat håll. Fast den startade ju först med att jag fick paket i julstrumpan såklart =) En Hello Kitty film o kläder fick jag där =)



Filmen hade jag visst ingen bild på men de va Kitty som fira Jul iallafall =)





Spenderade stor del av dagen med att titta på min nya film =)





Tomten kom på besökl oxå =) Jag fick en Massa fina klappar och Tomten fick en chokladask av mig =)



Massa Paket =)



Leker med mina och Thilos nya leksaker =)



Allt detta fick jag av Mamma, Bobbas och Thilo <3


Det här fick jag av Mormor och Mats <3



En Barbie bil av Fredde o Mattias <3



Från Gammel Mormor och Lars <3


Detta köpte jag för min del av pressentkortet =)


Den här söta lilla katten fick jag av Moster Sandra o Henke <3 Den kan gå och låta =)




Ja vi hade en kanon bra Julafton och jag fick så mycke bra o roliga saker.
O så fick jag en massa god Mat o Massa godis.



Den  25 December, Juldagen klev vi upp och gjorde oss klar o sen åkte vi till Långsele. Jag skulle fira jul med Pappa, Farmor, Farfar, Mina Fastrar och Kusiner =)

Det va jätte roligt att få vara med dom en dag. Synd att jag inte får vara det så ofta.

Här är ella klappar jag fick av dom =)


Det här fick jag av Pappa <3


Det här fick jag av Farmor och Farfar <3





Medans jag va med Pappa så va Mamma, Bobbas och Thilo hos Bobbas syster o därifrån hade dom med sig mer paket till mig =)


Halva det här pressentkortet fick jag <3


Det här köpte jag för dom pengarna <3


Den här hade Bobbas Mamma lämnat där till mig =)





Den 26 December tog vi o åkte hem till Sundsvall igen. Men först va vi tvungen att ge oss ut o röja bort ett stort träd som rasat över gården hemma hos Mormor. Det va nämligen STORM hela natten, men som tur va så va det bara ett träd som hamnat ivägen för oss =)




Bilen är fullpackad från golv till tak =)


Den 27 december va vi hem till Morfar, Sara och Oliver o firade Jul med dom =)
Tyvärr så glömde Mamma kameran hemma så jag ha inga bilder därifrån =(

Men bilder på klapparna finns det såklart.


Det här fick jag av Morfar och Sara <3





Ja sådär då hoppas och tror jag att jag har fått med allt o Alla. Annars få ni säga till.

TACK ALLA FÖR EN HELT UNDERBART BRA JUL <3<3<3<3<3

<3 Puss Puss <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0