Helgen som va =)

Ja jag har ju lite fullt upp jag så jag blir inge bättre på det här med att blogga =(

Men nu ska jag berätta vad jag gjorde förra helgen iallafall =)

Från Fredag till Lördag så sov jag hemma hos Cleo och det gick superbra o va jätte roligt. Jag vill sova där hela tiden nu, Men det får jag ju inte för Mamma =(

På Lördagen åkte vi ut till Morfar, Sara och Oliver.
Där fick jag ett par skidor som jag provade åka på o de va spännande efter det åkte jag o Sara kälke och madrass nerför backen o de va roligt vill jag lova =) Oliver va oxå med =)












Lite Mys med Sara blev det oxå =)



O lite lek med Morfar =)


O självklart ett bubbelbad med Thilo =)


På Söndagen kom Sara hit o färgade håret på Mamma o jag lekte med Cleo =)


nu i veckan ha jag varit på dagis på dagarna och med Cleo på eftermiddagarna =)


<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0