Tandläkaren igen

Ja man skulle ju kunna tro att jag bor hos tanläkaren. Haha.
Men eftersom jag är så liten så tar dom lite i taget så att jag inte ska bli "rädd" för tandläkaren för det vore ju inte så bra det inte =(

Idag ville jag inte alls gå dit för jag visste att dom skulle borra i min tand o det gillade jag ju inte såklart.
Men som vanligt så är jag ju världens duktigaste tjej o tog inte ens bedövning utan lät dom borra iallafall =) Sen ryckte jag på axlarna o sa: Det gjorde bara lite ont =) Haha

När vi kom hem från tanläkarn så fick jag glass med hallon o blåbär på o så fick jag titta på film. Det gilla jag massor =)

Men ni kanske funderar lite på vad jag gjort mer då?! Det är ju som 1 vecka sedan jag skrev något här.
Men jag minns inte så mycke av vad jag ha gjort tro jag.

Börjar med att berätta att jag i Torsdags åkte till Pappa med tåget =) Det är fortfarande lika spännande att åka tåg =)
Hos Pappa ha jag lekt med mina kompisar som jag har där o så ha jag spelat spel o lekt med mina saker som jag har där. På Fredagen kom även faster Hilda till Östersund. O då va wille med så då blev det en massa bus med honom =) Sen ha jag. Pappa och Hilda varit på äventyrsbadet i Östersund o det va jätte roligt =)=)

På Söndagen körde Pappa o Hilda mig hem till Sundsvall igen. När vi kom fram bjöd Mamma o Bobbas på fika o sen åkte dom hem o vi åkte hem till Emma där vi firade att Emma och Emelie fyllde år. Det är ett kalas som jag tjatar om att få gå på året runt. På kalaset va dom så tokiga att dom sa åt Emma o Emelie att lukta på tårtan o när dom gjorde de så va det någon som tröck ner hela huvudet i tårtan, Hahahahaha =)
Det tyckte jag va väldigt konstigt gjort faktiskt. Hehe

På måndag minns jag inte vad jag gjorde. Men jag va nog bara hemma o grejja eftersom alla kompisarna va på skolan o dagis.

Tisdag ja då va jag på dagis o busade o Mamma va även dit på möt, så nu ha dagis äntligen godkännt min hjälm så att jag får vara ute med mina kompisar =) Men jag får bara ha den nu o så småningom så måste jag ha en ny hjälm. Så jag får väll önska mig en sådan i födelsedags pressent då =)
Efter dagis fick Saga följa  med mig hem o leka o det va super kul. Vi lekte med alla mina saker o så fikade vi lite o skulle precis ha disco när Sagas Mamma kom för att hämta henne =( Men hon skulle få hälsa på fler gånger så då få vi ha disco då istället =)

O idag är det ju onsdag o de ha jag ju redan berättat om så nu tar jag o kryper ner i sängen o sover.
Är trött o har lite ont i halsen jag.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0