Resten av veckan då

Ja vart tog den vägen då??

Jo det ska jag nog allt försöka komma ihåg =)

I Tisdags va det Alla Hjärtans Dag o den dagen började vi med att jag o Thilo fick paket =) Mamma hade köpt en liten sak åt oss =)
Jag fick en tavla med Snövit på som man ska måla själv, Jätte fin o rolig =)
Efter paketöppning o frukost bar det iväg på dagis. ÄNTLIGEN sa jag om det. Jag fick ju vara hemma hela förra veckan eftersom jag va sjuk =(


Kolla in min supersnygga frisyr =) Haha


Sen ha jag varit på dagis onsdag och Torsdag oxå o efter dagis har jag lekt med Cleo och Philippa =)
Jag har verkligen fullt upp från morgon till kväll.

Idag är det Fredag o då ha jag ju inte varit på dagis. Jag har lekt med Cleo hela dagen och på kvällen kom MorFar, Sara och Oliver hit o hälsade på. Dom hade med sig alla hjärtans dags paket till mig o Thilo =)
Jag fick leksaks mat som man kan dela med knikar o sånt. Så man kan leka att man lagar mat =)

Ja det va nog min vecka i stora drag, En kanon vecka med andra ord.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen o titta på film o sova o hoppas på fin väder imorgon för då ska vi åka skridskor igen =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0