Idag är jag mera sjuk =(=(

Har varit med Cleo hela dagen idag. Cleo är oxå sjuk så därför ha vi fått vara med varandra. Roligare att vara sjuk tillsammans ju.

När Mamma skulle hämta hem mig till middagen så gick det inte så bra för då sov jag i Camillas säng. Jag hade feber så Camilla hade gett mig en alvedon o sen skulle jag o Cleo titta på film o där somnade jag =(
Mamma lät mig stanna o sova ett tag med sen vid 8 kom hon o bar hem mig så att hon fick kolla om jag hade feber o jag har 38 graders feber nu o då ha jag alvedon i kroppen.

Har ju haft feber sen i måndags nu ju, inte alls okej.

Imorgon ska Mamma ringa doktorn så vi får kolla upp mig o se vad det kan vara för fel.

Men nu ska jag sova för jag är tröttis.

Natti natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0