November

Förra helgen bakade vi Pepparkakor och Lussebullar =)
Bobbas och Fredrik åkte till garaget och skruvade i våran bil o Louise kom hir och pakade med oss =)
Efter bakning och när Bobbas och Fredrik kom hem så bjöd Mamma på Älgstek till middag och till efterätt blev det såklart bullar och pepparkarkor =)
 
 
Mys Pys =)
 
 
Mamma har även börjat julpynta här hemma. Det blir sååå mysigt och fint tycker jag =)
 
Titta vilken stor hög med paket =) Det är paket till min Paket kalender =)
 
 
Den här fina mössan fick jag av min snälla Mamma en dag =)
 
En annan dag bakade vi saffrans bullar med vaniljfyllning =)
 
Ja det va lite av vad vi gjort den senaste månaden.
Jag har såklart även varit på dagis o busat en hel del och efter dagis har jag varit med Cleo i stort set varje dag.
 
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0