2 December

Dagens paket =)
 
Den här söta katten fick jag idag. O det bästa är att jag måste göra den själv. Super roligt =)
 
Sen så är det ju faktiskt 1 Advent idag så vi har varit till stan på julskyltning =)
 
Jag fick fiska 2 gånger i fiskedam och så gick vi runt o kikade lite i affärer o på allt som stod o sålde ute på stan. Men det va så kallt ute så det va inte så super roligt.
Det va Jag, Mamma, Thilo, Fredde och Louice som åkte till stan, Men när det blev för kallt o tråkigt tog vi o åkte hem till oss och fikade lite istället.
 
Sen har jag lekt med Cleo ett tag och på kvällen kom Morfar, Sara och Oliver hit o hälsade på och gratulerade Mamma på Namnsdagen =)
 
Men nu ger jag upp för idag, Dags att sova för imorgon ska jag på dagis =)
 
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0