1 December

Vi startade dagen med sovmorgon =)
När jag inte ville sova mera så klev jag upp o spelade lite på datorn tills alla andra vaknade.
Då blev det frukost och efter de....
 
Julkalender =) Och jag har ju sån tur att jag först har 2 choklad kalendrar =) Den vänstra har jag fått av Morfar och Sara och den vänstra av Mamma och Bobbas =)
 
O det här fick jag i paket nr 1 i min paket kalender =)
Tok bra eftersom det är lördag idag =)
 
O inte nog med det! Det hade ju toksnöat hela natten så det va alldeles vitt ute och så har det snöat hela dagen lång och jag o mina bästisar har varit ute o lekt massor =)
 
Efter middagen idag sprang jag iväg till Cleo för att leka men jag hann bara vara där i 2 minuter typ för då ringde Mamma och bad mig komma hem fram o tillbaka. Men det blev inte fram o tillbaka för när jag kom innan för dörren hemma så möttes jag av Pappa och Paula =) Hur roligt som helst att dom dök upp.
Dom kom för att säga hejdå till mig eftersom dom åker till Thiland i 1 månad nu. Dom hade även med sig att paket till mig som ska tillhöra min paketkalender =) Nr 24 va det och det fick jag skriva själv på paketet =)
 
När dom hade åkte igen så lekte jag, Cleo och Sol en stund på rummet och sedan skrev vi önskelistor tillsammans med Mamma =)
 
Så den 1 December har verkligen varit en super duper toppen dag =)
 
Nu ska jag krypa ner i sängen o sova =)
Imorgon hoppas vi på en tur till stan =)
 
<3 Puss Puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0