BåtHelg =)

I helgen har vi bott i båten tillsammans med MorFar, Sara och Oliver. Det har varit jätte roligt och mysigt =)
 
Vi har varit 6 st båtar och en massa fol och barn, så jag har haft fullt upp hela helgen =)
 
Mammas Lilla Prinsessa =)
 
Ritar i Båten =)
 
Jag har fått åka båt flera gånger med Oliver, William och alla andra barnen =)
 
Båten på bilden låg vid bryggan på Lillubban när vi kom dit. När jag fick syn på den stannade jag till o sa till Mamma att jag tyckte den såg ut som en riktig segelbåt men jag menade såklart att den såg ut som ett sjörövarskepp =)
 
 
Här är jag med Oliver, William, Viktor, Willma, Anna-Maja och Carolina ute i gummibåtarna o drar Oliver o Willma på surfingbräda =)
 
Här åker jag båt med MorFar =)
 
Bus i båten =)
 
Jag, Carolina och Willma hittade en liten groda =)
 
Jag, Carolina och Willma gjorde upp en egen brasa o satt o myste vid den =) Ser nu alla marschaller på andra sidan vattnet??
 
Hur mysigt som helst =)
 
Påväg hem från Lillubban satt jag o myste med MorFar =)
 
Vi fick packa ihop o ge oss av från Lillubban lite hastigt eftersom Lars och Sata fick fel på sin båt. Den bara stannade så dom låg o guppade efter vägen hem. Palle o Agneta han iväg före oss så när vi kom fram till dom hade dom börjat bogsera =)
 
Efter en stund kom Sjöräddningen och mötte upp oss och Hjälpte Lars o Sara med deras båt =) Dom fick igång den så efter en stund va vi påväg hem igen =)
 
Vi stannade hos MorFar o Sara o åt tackos med dom. Fredrik o Louise kom oxå o åt med oss =)
 
Ja det va helgen det, Synd bara att Mamma lyckas få så lite bilder på mig jämt, men det är för att jag har fullt upp hela tiden och aldrig är med henne.
Man jag har som sagt haft en jätte bra helg och jag har haft super roligt med tjejerna =)
 
 
Idag har jag varit på dagis o lekt o det gillar jag oxå. Efter dagis har jag hunnit leka lite med Cleo och Filippa oxå =)
 
Men nu är det dags för sängen. Både jag och Thilo är fortfarande lite trött efter helgen.
 
Natti Natt på er
 
<3 Puss Puss <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0