Soooool =) =) =)


Sol, Jag och en liten Thilo som inte hade tid att vara med, haha





Hej hej på er Allihop =)

Bilderna som ni ser här ovanför tog Mamma i Söndags när vi va ute o lekte hela långa dagen =) Sol o alla hennes syskon va hemma oxå så det blev extra roligt. O jag tror minsann att jag gillar hennes bror lite extra, Haha =)

Igår va det Måndag o Mamma jobbade 2 gånger plus att hon skulle till Farmor Alvas hus o titta lite så hon kom hem jätte sent. O när hon kom hem hade hon en massa saker med sig =) Lite smått o gott till mig fanns det i lådorna oxå =) Jag fick en jätte fin tavla oxå, ska be Mamma knäppa kort på den så ni får se. Den är helt klart den finaste tavlan som finns =)

Idag är det Tisdag o Jag har varit på dagis o busat. Efter dagis ville jag gå till Saga men det gick inte så bra det inte eftersom hon skulle va med sin Pappa, Men på torsdag gick det kanske bra =)
Så istället för Saga har jag lekt med Cleo och Willma =)
Mamma har även varit o bytt mins stövlar igen, Vi har nu bytt dom 4 gånger. Så nu fick jag stövlar från en annan äffär o får jag säga det själv så är dom här helt klart snyggast av alla =)

Men nu är det kvällen o det är dags att sova. O så hoppas jag att all snö är borta imorgon när jag vaknar. För jag hatar snö just nu. Jag vill ju ha sommar ju.


Natt natt på er =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0