Påsken =)

Tjo Hej på er =)

Nu har det äntligen varit påsk och jag har fått vara hos Mormor o Mats =)
Vi åkte upp mitt på dagen i Fredags o när vi kom fram så va alla andra som skulle dit redan på plats. Dom satt vid bagarstugan o skulle precis grilla lite lunch =) Korv med Bröd blev det o det va jätte gott.
Sen lekte o grejjade jag o Emma tills det va dags att sova. Jag somnade på Mormors soffa jag.

Lördagen va det äntligen påskafton o dagen bestod av samma saker som dagen innan. Vi va ute o myste o grillade lunch ute. Hamburgare åt vi då.
Lagom till lunchen så kom även Sandra, Henke och min nya söta kusin William =) Jag fick ett paket av dom eftersom jag har fyllt år och dom kunde inte komma på kalaset.


Det här fick jag. Visst är den fin?


Sen va det lek o bus hela lördagen med Emma tills jag ännu en gång somnade på Mormors soffa, Haha =)


Påskkärringen kom även på besök o hade ett stort ägg med godis i till mig =)




Söndagen va det dags för mig att åka till Farmor o det har jag oxå längtat massor till. Mamma, Bobbas o Thilo körde mig till Långsele o när vi kom dit va det bara Farmor som va hemma. Farfar hade gått för att hälsa på sin Mamma o Hilda, Helen och Robin hade åkt till Edsele så jag fick lite egentid med Farmor. Mamma han inte ens åka innan vi va i full gång med Barbie sakerna som Farmor hade rotat fram till mig =)

Sen kom alla hem och så kom även Hanna, Emil, Wille och Hilma till Långsele o busa =) Hur kul som hellst hade jag, Det va till o med så roligt att jag valde att stanna kvar o sova hos dom =)


Det här är 2 set av kläderna jag fick av alla i Långsle =) Jag har använt det 3:dje så det ligger i tvätten nu så det få ni kanske se en annan gång. Det är iallafall en rosa tunika med dalematiner på och så är det vita leggins med svarta prickar på till =) Jätte fina kläder =)


Måndagen va det dags att åka hem så jag fick åka med Helen o Robin till Viksmon där Mamma o Bobbas mötte upp oss så att jag fick åka med dom hem till Sundsvall.
När vi kom hem han jag inte ens innan för dörren inna jag drog iväg till Cleo för att leka =D




Ja det va Påsken det =) Jag har haft en kanon bra påsk =)

Nu har jag varit på dagis i 2 dagar o det är ju lika roligt som alltid. På eftermiddagarna och kvällarna har jag lekt med Cleo som vanligt =)

Men nu ska jag krypa ner i sängen o sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0