En braig dag =)

Ja idag började jag min dag på dagis men massa bus o påskfirande. Fröken hjälpte mig med sminket när jag kom dit eftersom Mamma jobbade o Bobbas inte kan, Haha.

Mamma hämtade mig på dagis och då fick jag ta hemmina fina påsk saker som jag har gjort o väl hemma så bytta vi lite kläder bara o sen gav vi oss av till Mammas jobb på Alnö Bageri.
Jag lyckades tjata till mig att få följa med dit idag igen. Det är sååå roligt =)

Efter jobbet kom Bobbas o hämtade oss o så åkte vi hem till Morfar, Sara och Oliver. Där blev vi bjuden  på 3 rätters middag o det va gott det =)

Efter maten så fick jag gå på skattjakt eftersom påskharen hade varit och lämnat en liten skatt till mig och Thilo.
Men först fick jag följa en massa ledtrådar på lappar som Oliver läste för mig =)

påskharen hade lämnat ett ägg med massa godis i och så fick jag såp bubblor och ett set till mitt Barbie kök, det va en mixer med tillbehör för att göra goda drinkar o sådant med en massa frukt o gott =)

En kanon dag har jag haft med andra ord och imorgon blir nog inte sämre för då ska jag ÄNTLIGEN få åka till Mormor o Mats =) Åhh vad jag längtar.

Så för att det ska bli imorgon nångång så tänker jag gå o sova.

Natti Natt
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0