Dagen idag =)

Åh vad jag gillar att det börjar bli varmare ute, Synd bara att Mamma ogillar att jag klär av mig när jag är ute =( Hon tycker att det är för kallt ute för att vara utan jacka o sådant. O allra hellst för mig som måste hållas varm som doktorn sagt =( så himla orättvist tycker jag att det är.

Idag har jag lekt med Cleo hela dagen, vi har varit både ute och Inne o haft jätte roligt. Mamma har jobbat hela dagen hon o det ogillar jag jätte mycke =( Men jag har ju haft fullt upp ändå.

När Mamma kom hem från jobbet åkte hon och jag till Ica med bussen för att handla lite mat o sånt. Mamma hade även tagit med sig mina pengar som jag fick på mitt barnkalas =) Så nu har jag 2 nya filmer och en våningssäng till mina små barbie dockor plus att det va 2 små dockor med =) O så blev det såklart lite godis till det oxå =) Kanon bra =)

Hemma ha jag fått dela med mig av mitt godis till Thilo som blev jätte förtjust i min godis spray. Han bara skriker hela tiden tills han får smaka, Haha

Nu ska jag krypa ner i sängen o kika på mina nya filmer =)

Sov gott

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0