27 Augusti - 1 September

Den 27 Augusti va jag fortfarande kavr hos Pappa o Paula =) Vi va på Djungelhuset o busade

Den 28 Augusti Åkte jag hem till Mamma , Bobbas och Thilo igen =) Tåg resan gick bra som vanligt. Jag ha även fått tillbaka de där konstiga på tungan som jag hade en gång för länge sedan.


Idag den 1 September tog Mamma upp det på Bvc o Gitte säger att det är ett virus som går nu o dessutom så är de borta nu =)

Den 29 Augusti Idag ha jag fått en sekretär av Mamma =) Hon ha slipat o målat på den hela helgen när jag har varit borta. Jag ska ha den som pysselhörna o den är helt perfekt för det. Nu ha jag alla saker på ett ställe o allt är sorterat i alla lådor. Så himla bra. Fick även lite nya pennor =)


Slipning pågår =)




Dags för målning =)


Så här fin blev den =)

Den 30 Augusti ha hon även fixat lite i min Garderob. Mamma har ideer hon, Haha


Innan


Efter =)

31 Augusti gjorde jag illa min näsa riktigt ordentligt. Det gjorde jätte ont o jag ser inte klock ut =(






Aj aj säger jag bara =(

Den 1 September Idag har Mamma, Jag o Thilo varit på Bvc. Thilo skulle på 10 Månaders kontroll o jag fick leka i väntrummet vilket jag tycker är jätte roligt =) Efter besöket gick vi på Kiosken o köpte glass =)


Såhär ser jag ut idag, Men jag har inte lika ont iallafall.

Annars så ha jag lekt med Cleo hela veckan o så ha jag såklart varit på dagis =)


Här kommer lite halv dåliga bilder som Mamma hittade i sin mobil nu =)


Gungar med Thilo utanför Ica Maxi =)


Här ska jag åka tåg för första gången. Till Pappa ska jag =)


Haha Mamma skulle knäppa kort på mig inne i tåget oxå. Gick ju jätte bra det =)


Nu är det dags att sova faktiskt. Så God Natt på er

<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0