Smile =)

Haha fin bild va? Ja jag är glad och jag tycker att det är roligt att leka med Thilos lego men kolla in mina kläder. Dom ser väldigt skitiga o trasiga ut va, Haha. Alla mina tights ser ut sådär. Jag har bara ett par som är helt =( Men Mamma ska köpa nya åt mig =)

Idag har jag fått en halsduk av Mamma som hon har köpt på Dollarstore. Den är jätte fin och lika som Mammas fast min är lila o hennes är svart =)

Ja annars har jag bara varit på dagis och busat. Idag va det en kompis som kastade en leksak i mitt huvud igen så jag fick ett litet sår. Men de gick bra o han fick säga förlåt till mig =)

Hemma ha vi bakat bullar o sen ha jag varit med Filippa en stund o sen gick jag till Mamma som va hos Sanna som vanligt.

Nu är det dags för sängen =)

<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0