Sjukhuset fortsättning

Börjar med lite bilder från tiden på Sjukhuset. Dom första bilderna har Mamma tagit med Mobilen så dom är kanske inte i så bra kvalite =(


Här har vi precis fått komma in i ett undersökningsrum på akuten. Jag är inte alls så pigg =(


Här har en sköterska satt plåster på mig med bedövningssalva under så att det inte ska göra ont på mig när dom ska sätta en slang i min arm.


Detta är första kvällen på sjukhuset. Vi har precis varit o satt dit "Tanklocket" i min arm. Det gillade jag inte alls men jag va så slut så jag orkade inte protestera så mycke.


Morfar, Sara och Oliver kom och hälsade på den andra kvällen på sjukhuset och då fick jag en dator av dom =)


Detta är den 3 kvällen. Vi har haft Permis så jag har varit hem o hämtat lite pussel och barbie dockor =)

Ser lite piggare ut va?


Ja här bodde jag o Mamma =)


Tittar på film o ska sova =)


Datorn jag fick av Morfar, Sara och Oliver


Det här hittade jag i brevlådan när vi va hem på Permis. Mormor o Mats hade skickat det till mig =)


När vi kom hem från sjukhuset fick Mamma något att göra. Det såg ju nämligen ut såhär på mitt rum eftersom jag har vägrat städa o Mamma har vägrat göra det åt mig. Men nu kännde hon sig tvungen till det eftersom jag är sjuk o inte ska anstränga mig för mycke. Men jag hjälpte till lite grann iallafall =)


O så här fint blev det när Mamma va klar =)


Jag har haft en super jobbig vecka o har verkligen varit jätte sjuk som ni säkert ha förstått. Inte alls roligt. 41,6 i feber som mest och sänkan ha lega på 180 o jag har kräkts, haft jätte ont i magen o ryggen, o jag har fått göra jätte mycke saker som har varit jobbiga. Som att sätta ett "tanklock" i armen, gjort ultraljud för att titta på njurarna, Fått medecin insprutad i armen, dom har tagit blodprover ur armen o massa sådant som jag tyckt varit jobbiga.
Men på slutet när dom kom o skulle ha blod eller ge medecin så sa jag bara de gå bra o så sträckte jag fram armen =)
När vi skulle hem därimot o dom skulle ta bart "tanklocket" tyckte jag det blev läskigt igen =( Men det gick bra det med o jag fick ett plåster med en bild på =)

Trots allt jobbigt så ha jag ändå tyckt att det har varit roligt på sjukhuset, dom hade jätte mycke filmer o leksaker o ett lekterapirum som jag tyckte va jätte roligt o så har jag ju haft min Mamma helt för mig själv o vi har lekt, Tittat på film, ritat o massa annat o det har nog varit det bästa =)
När jag va på sjukhuset ville jag åka hem men när vi va hemma på permis så tjatade jag om att få åka tillbaka. Haha =)

Men nu är vi hemma o ska vara hemma =) Jag ska vara hemma från dagis hela nästa vecka har Mamma bestämt så att jag verkligen får vila upp mig. o så ska jag äta medecin fram till o med den 15 oktober.

Medecinen va inte alls god så Mamma fick tvinga i mig den eftersom det är jätte viktigt att jag äter den.

Igår sov jag hela eftermiddagen i Mammas säng o sen va jag bara upp o åt lite och sen gick jag o la mig igen o sen klev jag upp halv 9 idag =)

Idag har jag lekt mycke på mitt rum o jag har städat efter mig hela tiden =)

Men nu är de dags att sova. Är tröttis =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0