Helgen =)

I Fredags va Jag, Mamma och Thilo på babysången och det va roligt att få komma dit igen. Det va ju 3  veckor sedan sist.
Men jag va inte med o sjöng idag. Jag ville leka med deras kök och dockor istället medans Mamma va i sångrummet med Thilo =)

Efter sången åkte vi hem o packa ihop det sista o sen in i bilen  o så åkte vi till Mormor =)
Mormor va inte hemma när vi kom dit men hon kom efter en stund =) Tur det så jag hann med att vara lite med Mormor innan det va dags att åka till Faster Hanna =)
Strax före 6 på kvällen hoppade vi in i bilen igen och åkte hem till Hanna, Emil, Wille och Hilma.
Både jag o Wille blev jätte blyga för varandra. Jag stog med Mamma i hallen och Wille låg på köksgolvet o rullde runt. Hilma sprang omkring i gåstolen hon bara.

Efter en liten stund kom även Pappa o Paula dit och då surrade Mamma med han en stund o berättade om mina medeciner o så o sen åkte hon, Bobbas och Thilo tillbaka till Mormor o jag stannade med Pappa =)
PÅ kvälen blev det lek, Mys och massa bus =)
När vi skulle sova blev det lite problem eftersom jag är van att sova själv i egen säng o nu skulle sova med Wille. Jag ligger ju inte still när jag sover så däeför tycker jag inte om att sova med någon annan o sen kunde ju inte Wille sluta prata. Men när jag fick sova själv så gick det bra =)

På lördagen va det dags för dop. Lilla Hilma skulle döpas =) Det va roligt att vara med på hennes dop o det va roligt att träffa alla mina fastrar o Farmor o Farfar och ala andra.
Jag åt massa tårta o massa hallon =)
Jag fick även träffa Mamma en snabbis eftersom dom oxå va på dop. Fast dom va på Carolines lillebror Mattias dop =) När dom skulle åka hem till Mormor igen så kom Mamma o sa hej o gav mig en kram, sen sprang jag in o busade igen =)

Hilmas Dop
(Lånade bilden från Hannas facebook. Hoppas det är okej)

Här ber dom för Hilma =) Pappa är Gudfar och Hilda Gudmor =)

På söndagen va vi till Långsele o lekte i lekparke o så va vi hos Farmor.
Klockan 5 va det dags att åka hem, Då kom en gubbe som heter Kent o hämtade Mig, Pappa o Paula.
Pappa o Paula skulle åka med dom hem till Östersund och jag skulle åka med till Graninge där Mamma o Bobbas stog med bilen o väntade på mig.
När jag hade hoppas över till våran bil så åkte vi hem till Sundsvall =)
Jag sov hela vägen hem o när vi kom hem fick jag en låda Hallon som Mormor skickat med till mig. Med den och en sked i handen satte jag mig i Mammas säng o tittade på barnprogram o mumsade i mig nästan hela lådan med Hallon =) Äter faktiskt hellre sådant än godis ja =)

Ja ni det va min helg det och den har varit tok bra =)

<3 Puss Puss <3


Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Självklart fick du ta bilderna :) Helgen var så mysig! ska lägga ut fler bilder. Tindra ville det :)

2011-10-18 @ 14:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0