Dagis Fotografering

i Torsdags va det dgs för fotografering på dagis så det va uppstigning tidigt för att kamma håret o välja kläder =)
Fotograferingen gick jätte bra jag gjorde inget överdrivet leende som jag annars brukr göra när någon ska knäppa kort på mig =)

Efter dagis åkte vi till Timrå och besiktade bilen. Det va lite spännande att få vara med p något sådant =)
Men tyvärr gick inte bilen igenom riktigt. Men det va bara 2 små fel på den.

Igår va det Fredag o då va vi först på Babysången som vanligt. Jag va med o både dansade o sjöng. Jag o Thilo dansade till alla sångerna =)
Sen gick vi på Ica som vanlligt o jag fick köpa mitt fredagsmys. När vi kom hem gick jag till LillTindra o busade o där va jag tills det va kväll. Då gick jag hem till Sanna där Mamma o Thilo va o busade =)
Morfar va hit o hälsade på lite oxå =)

Idag är det Lördag o va va hemma hela dagen. På eftermiddagen åkte vi på Ica o handlade lite o när vi kom hem gick jag till LillTindra. O idag har både Morfar och Sara varit hit o hälsat på =)

Nu är det lördags mys som gäller för hela slanten =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0