Birsta =)

Idag är det Lördagen den 1 Oktober 2011

Jag, Mamma och Thio har varit på Birsta hela dagen med Mormor o Mattias =)
När vi kom dit fick jag en ppeng av Mamma o så fick jag en av Mormor så då hade jag 200kr o jag fick köpa precis vad jag ville fr dom =)

Så när Mormor va o klippte sig gick Jag, Mamma och Mattias på Lekplaneten o kikade.


Detta köpte jag på lekplaneten och sen gick jag på JamJam o köpte lite gotta för pengarna som blev över =)


Jag har även fått nya gummistövlar av Mormor



Och så har jag fått 2st mössor som jag hittade på Bikbok. Jag tyckte dom va så cool så jag fick dom =)
Hittade ingen bild på dom o Mamma orkar inte knäppa kort på dom just nu =(

Jag ha även fått äta på donken o så ha jag fått lekt i leklandet på Ikea medans dom andra gick in o handlade. Så igentligen ha jag haft en bra dag på Birsta men det va lite jobbigt o tråkigt ibland, Haha

Hemma ha jag varit ute o lekt lite o sen ha jag badat o sen sängen med lite lördagsgotta o film =)

Natti natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0