Aj aj aj det gör sååå ONT =(

Ja usch va ont jag har haft idag, inte alls nå roligt.

Det började lite smått i lördags att jag klagade på att det sved lite när jag kissade men inget allvarligt.
Sen va vi ju på Birsta hela långa dahen med Mormor o det gick ju bra.
På söndagen blev det värre, ja till o med grina när jag kissade så mamma ringde till doktorn men dom tyckte att vi skulle vänta till måndag o ringa vårdcentralen då istället. Jag skulle bara se till att dricka mycke o kissa mycke.
Men på Måndag va det inte så bra så Mamma ringde vårdcentralen o fick en tid 1 timme senare. blev lite bråttomt för att hinna med bussen som dessutom går från alnöbron.
Jag hade fått kissa i en burk hemma på morgonen som Mamma hade med sig till doktorn. Dom tog prover på det och konstaterade att jag hade blåsskatarr =(
Jag va super duktig hos doktorn. Mamma som brukar få slåss med mig för att få in mig till doktorn va alldeles chockad när jag bara stegade in o svarade på frågor o sen la mig på britsen för att doktorn skulle klämma på min mage o knacka på min rygg.
Efter besöket hos doktorn gick vi på bageriet där jag fick välja precis vad jag ville o jag valde en rund franska med ost i, Haha =)

Påvägen hem hade jag det super jobbigt. Jag hade jätte ont o grinade nästan hela vägen hem =( När jag kom hem bäddade Mamma ner mig i sängen o slog på en film till mig. Sen åkte hon med Sanna o Emmi på Ica en snabbis o när hon kom tillbaka kom hon in till mig och jag hade då jätte ont o så hade jag 40,5 i feber.
Jag har inte haft någpn feber alls tidigare konstigt nog. Men Mamma tror att det kan ha varit promenaderna till o från bussen som gjort att jag fick feber.
Men efter lite alvedon blev jag piggare o åt en massa pannkaka som jag hade bestämt att vi skulle äta o sen lekte jag även en stund med Morbror Fredrik.

Sen ha jag tittat på barnprogram o spelat tv-spel tills det va dags att krypa ner i sängen o sova.
Ja jag fick ju äta medicin först såklart =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0