Pappa helg =)

I Fredags åkte jag till Pappa =) Han kom som vanligt och hämtade mig med tåget och Mamma, Bobbas och Thilo lämnade mig på tågstationen =)

Innan vi åkte va jag så ivrig att jag inte kunde stå stilla en sekund. Jag verkligen längtade efter att få åka. Och sen när vi väl satt på tåget så kunde jag inte sluta prata, haha. Jag surrade hela vägen till Östersund och sen sprang jag hela vägen från tågstationen och hem till Pappa =)

I helgen ha vi busat massor. Farmor o Farfar hade varit hem till Pappa med en massa leksaker och så hade jag fått kläder av dom. Ni ska få se dom när Mamma har tvättat dom =)

Sen ha vi även varit på Djungelhuset o lekt. Lika roligt som vanligt det.

På söndagen va vi o lekte med Sanna o Rosalinn, där fick jag hjälpa till o baka tårta eftersom det va farsdag då =)

Pappa fick en tavla av mig i farsdags pressent =)



På måndag morgon fick jag kliva upp jätte tidigt för då va det dags att åka hem. Jag skulle inte ha åkt hem tidigt men Pappa blev tvungen att jobba så då blev det så.

Bobbas och Thilo hämtade mig på stationen när jag kom fram och sen åkte vi o hämtade Mamma på jobbet =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0