Dagis idag

Idag är det måndag men jag har ändå fått vara på dagis o busat. Men bara för att Thilo har haft inskolning idag igen.

Mamma hämtade mig först på dagis idag så jag fick följa med o hämta Thilo o det va roligt att få se på hans avdelning =)

När vi kom hem åkte vi o handlade lite o sen ha jag spenderat resten av dagen med att leta någon att leka med. Men ingen va hemma =(
Men jag fick iallafall följa med hem till Sanna, Fredrik, Enya och Theo efter maten så att jag hade något att göra.
Innan vi gick därifrån städade jag först upp alla leksaker i deras vardagsrum och sen på Enyas rum och sen blev vi bjuden på lite fika oxå =)

Men nu är det sängen som gäller och dagis imorgon.

Natti Natt på er

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0