Helgen 11-13 Mars plus 14 Mars =)

Fin fin rubrik =)

I Fredags klagade jag på att jag hade ont i örat så då ringde Mamma till doktorn. Vi fick en tid men tyvärr va det inte till våran läkare eftersom han inte jobbar på fredagar =(
Jag va iallafall med på att gå till doktorn o låta han titta i mitt öra ända tills han kom ut i väntrummet för att hämta oss. Då ville jag inte alls längre. Det va en äldra man som dessutom pratade konstigt.
Väl inne i hans rum så ställde jag mig ett hörn bakom Mamma o vägrade låta doktorn titta o vips så kom jag på att jag va "kissnödig". Den undanflyckten kör jag med ofta nu ska ni veta o är de inte det så är jag snorig o måste snyta mig.
Jag fick iallafall gå o kissa men sen hamnade jag ju hos doktorn igen =( Så typiskt att han stod utanför o väntade på mig =( .
När vi kom tillbaka till hans rum så lyfte Mamma upp mig o höll fast mig så att doktorn fick titta. Jag hade inte öroninflammation iallafall så jag slapp pencelin =) Men jag hade vätska bakom trummhinnan så det va därför jag hade så ont. De kunde man inte få nån medicin mot utan det va bara att låta det värka hål i trummhinnan så att vätskan kunde rinna ut o då skulle det bli bra igen =)
Doktorn ville lära mig att rita katter o kaniner men de fick han minsan inte göra. För det kunde jag lära mig själv. Haha

Mattias åkte även hem i Fredags =( Tråkigt de men han skulle jobba helg så då va han tvungen att åka. Men vi ses ju nästa helg för då ska han firas på 18-års dagen =)
O jag ska äntligen få åka o hälsa på Mormor o Mats =) Det ska bli jätte roligt.

I Lördags va vi bara hemma. Fick inte leka med nån kompis eller nått men Mamma fixade lite nya filmer så jag hade något att göra. Jag va bra less på att vara sjuk vill jag lova. Men jag har tur som har en lillebror som jag kan busa med. Det är jätte roligt att göra grimarser för honom. Han skrattar jätte mycke o det är bara jag som kan få honom att skratta så =)
Jag fick följa med Mamma o Fredde på Ica iallafall så ja inte skulle få lappsjuka. Fick ett par skit snygga solglasögon av Mamma oxå. Ni kan få se när Mamma knäppt ett kort på mig =)
På kvällen fick jag godis o ytterligare 1 film. Haha.

I Söndags gjorde vi inte heller nått, Bara en massa film tittande.

Idag är det Måndag o dagen har sett ut precis som lördagen o söndagen. Va på Ica o handlade en sväng bara. Fast jag fick vara i lekrummet o busa. Det va sååååå roligt.

Imorgon är det dags för dagis igen=) ÄNTLIGEN!!!
Gud va jag har längtat, Imorgon ska jag få leka med alla kompisar, men jag längtar mest efter Verna och Saga=)

Nu är det sängen som gäller så jag orkar med morgondagen.

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0