31 Mars 2011

Ja ni, Blev bara dagis i 1 o en halv dag denna vecka eftersom dagis fick för sig att jag hade magsjuka. Men det hade jag ju inte. Men bara för att dom fått för sig det så blev Mamma tvungen att hämta mig tidigare på ondsdagen så då missade jag gympan som är min favorit =(  Det tyckte jag inte alls va nå roligt och sen fick jag ite gå på dagis idag heller. Dumma fröken.
Anledningen till att dom trodde det va att det råkade hända en liten olycka i trosorna 2 gånger. Men det  är sådant som händer ibland eftersom jag inte har tid att sitta kvar på toaletten tills jag är klar. Det är ju inte roligt, jag vill ju leka med kompisarna eller vad jag nu höll på med.
Men bara för att det va första gången det hände på dagis så va jag såklart sjuk =(

Men men, Jag fick ju iallafall leka med Cleo på kvällen på onsdagen, Vi va ute o busade =)
ja jag är lite knäpp jag som vill leka med en tjej som inte är så snäll o Mamma frågade mig varför jag ville det o så svarde jag: - Men Mamma jag kan ju muntra upp henne o göra henne snäll o glad =)

Ja Mamma tycker att jag är för gooo, Haha =)

Idag ha jag ocå lekt lite med Cleo fast idag va vi hemma hos henne o busade lite.
Innan det va jag o Mamma o handlade lite Fredagsmys =)
Jag ska ju åka bort i helgen så då hade jag o Mamma Fredagsmys idag istället, Vi åt lite gott o tittade på barnprogram hela kvällen. O så va vi ut i tvättstugan lite då o då o tvättade. Jag hjälpte Mamma att plocka i o ur tvättmaskinerna =)

Ja imorgon ska vi först på Babysången, Vi ska inte missa de den här gången o sen efter det så ska vi hem o Packa o sen kommer Pappa o Farfar o hämtar mig =) Jag ska vara i Långsele i helgen för dom ska fira mig eftersom jag har fyllt år =) Det ska bli roligt.

Nu ska jag ta o hoppa i säng så jag orkar kliva upp imorgon när Mamma väcker mig. Jag sover ju så länge på morgonen nu. Om jag inte blir väckt då vill säga. Haha

Natti Natt på er

<3 Puss Puss <3

Fredags mys på Torsdagen innan resan till Långsele på Fredagen =)
Fredags mys på torsdagen kan göra en såhär konsentrerad, Haha

Titta va fin jag va i håret =)
Titta va fin jag är i håret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0