Några dagar igen då =)

Den 12 Juni va det kalas för Nelli ute på Skatan i deras stuga =)
Det va jätte roligt att få leka med dom. Tänk att det bara blir av när det är kalas.


Påvägen till Skatan hade de en lastbil krockat med en bil så polisen va där o hade stängt av vägen så vi fick åka runt lite i bredsand för att ta oss vidare till Skatan.






Nellie fick en vattenspridare i paket o den va vi ju bara tvungen att prova =) Det va kallt vatten men väldigt roligt ändå =)

Den 13 juni Va det dags för min 4 års kontroll på Bvc. Mamma va lite orolig för att jag skulle tjura till det o vägra följa med in som jag gjorde på 3 år kollen. Men jag ha ju blivit stor nu så jag följde med in och jag svarade på alla frågor och gjorde allt som Gitte sa åt mig att göra. O allt gjorde jag med ett leende på läpparna =)

Först fick jag väga o mäta mig, sen fick jag visa att jag kunde rita o så fick jag svara på vilka färger det va på pennorna som gitte visade mig o sen fick jag gå balansgång o så kollade hon om jag såg bra, Då fick jag titta på en tavla på väggen o så pekade Gitte på olika bokstäver o så fick jag peka på liten tavla som jag hade på bordet och jag fick alla rätt =)
På hörselprovet fick jag ha hörlurar på mig o då skulle jag lyssna efter pip o för varje pip skulle jag flytta på en kula i kulramen =) Fick alla rätt på det oxå =)
O som tur va så slapp jag visa att jag kunde stå på händerna, Jag va lite orolig över att jag skulle måsta göra det, Haha

Efter besöket på Bvc gick vi på bageriet o fikade med Fanny och Axel. Det va mysigt. O efter det blev de en tur på Ica.

Den 14 Juni är det idag o vi har haft avslutning på dagis idag =) Vi barn skulle vara utklädda o så skulle vi ha kalas. Jag klädde såklart ut mig till Barbie prinsessa o alla tyckte att jag va så himla fin =)




Så söt ha jag varit idag o jag har haft jätte roligt på dagis. När jag slutade så kom Mamma o Thilo till dagis för att fika med mig. Vi bjöd alla mammor o Pappor på tårta idag=)

Hemma ha jag som vanligt busat med Cleo. Först va vi hemma hos henne o sen fick vi vara hos mig eftersom Cleos Mamma skulle på Birsta en sväng o Cleo ville leka med mig. Men det blev inte så mycke lek för jag va bara sur o gnällig. Lite trött tror jag nog. Haha

Men nu är det dags för sängen. En ny dag imorgon.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3




Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Du är verkligen världens finaste prinsessa! :)

2011-06-16 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0