Sommar o Sol =)

Ja vi fortsätter väll som vanligt då. Har blivit mycke slarv med bloggen den senaste tiden =(

Den 4 Juni va jag med Mormor, Mats o Fredde på fiske tävling =) Jag tyckte inte alls att fiskarna va äckliga och farliga i år. Ifjol vågade jag inte ens stå inärheten av en fisk men nu tog ja i alla jag fick ta i, Haha
Jag kom 7 i tävlingen oxå o fick ett litet pris.





Den 6 Juni åkte jag och Fredrik hem till Sundsvall igen =) Men när vi kom hem va inte Mamma o Bobbas hemma, Dom va o åkte båt med Morfar o Sara. Så himla typiskt att jag hade glömt att jag ville åka båt. Haha
Jag fick iallafall leka en stund med Cleo o sen va jag en stund inne hos Fredde eftersom jag fick en sten på foten =(
När Mamma kom hem fick jag va vaken o mysa en liten stund innan Mamma bäddade ner mig i sängen.

7 Juni ja då va jag hemma från dagis eftersom jag inte hade varit med Mamma på länge i det blev så kort stund kvällen innan.
Vi tog iallafall en tur in på Birsta med Sanna och Enya. Vi köpte sommarkläder till Thilo och ett par nya klackskor till mig, men dom få jag inte ha nu. Ska spara dom till dopet.


8 Juni
va jag på dagis på dagen och sen på eftermidagen gick vi ner till vattnet i fiskade lite. Men vi fick som vanligt ingen fisk. Kan inte finnas nå fisk här i Sundsvall.


Myspys i solen blev det istället för fisk, Haha

9 Juni Ja det va dagen då jag skulle ha åkt till Långsele men så blev det ju inte =( Tråkigt men sant. Blev ledsen när Mamma berättade att det inte blev nått av det.

Vi åkte en sväng ut till Morfar istället för att kolla så att husvagnen fungerade ihop med bilen o självklart så gjorde den inte det så vi väntade där till Morfar kom hem från jobbet så att han kunde hjälpa Bobbas att fixa det så nu fungerar det som det ska =)
Jag passade även på att hoppa lite studsmatta där eftersom jag älskar det =)



10 Juni är det idag och idag ha Jag, Mamma och Thilo myst i solen medans Bobbas ha jobbat. Jag ha lekt lite med mina kompisar och så ha jag o Thilo badat i våran lilla pool =)





Efter mys o bad i solen så åkte vi hem till Morfar och Sara där vi åt mat först och sedan gick vi upp på fotbollsplanen där det va familjekväll eller va man ska säga, Vi gick iallafall en frågeslinga och sen spelades det brännboll och fotboll och så åt vi korv och lekte i lekparken =) Jag hittade många kompisar där så jag ha haft en super bra kväll =)


Mamma va väldigt lat med kameran så detta är den enda bilden. O det är Oliver som spelar brännboll =)

Men nu har jag uppdaterat er lite så nu är det dags att säga hej då!

<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0