Soooooooooooool

Ja nu ha vi haft finväder i 2 dagar är det va?!
Så himla roligt att vara ute o leka då =)
Massa bad ha det blivit i Enyas pool oxå, Det är så skönt o roligt att bada.
Önskar bara att våran pool kunde komma upp snart oxå. Den är ju så mycke störr o roligare att bada i.
Så synd att vi inte kan ha den på våran gård.

Min sjuka gick över rätt fort. Hade feber i 1 o 1 halv dag o nu är jag pigg igen =)

Imorgon ska jag åka hem till min Pappa i Östersund för första gången. Det ska bli jätte roligt. Han o en arbetskompis till honom kommer vid 12 tiden imorgon för att hämta mig.

Pappa har skickat bilder till mig på mitt rum som jag har hemma hos han och Paula.









Sådär ser det ut på mitt rum. Fattas bar alite leksaker.
Jag och Pappa ska gå på leksaksaffären när vi kommer fram till Östersund så att jag får köpa nå leksaker =)
Sen ha Pappa köpt en massa rit o målar saker som jag kan grejja med.

Men nu är det bäst att jag kryper ner i sängen så att jag orkar med resan imorgon =)

<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0