Söndagen den 26 Juni 2011

Ja igår va det o då åkte vi hem från Mormor.
Jag ville stanna lite till men Bobbas skulle ju hem o jobba så det gick ju inte så bra.

När vi kom hem va jag ut o lekte lite medans Mamma packade upp lite saker o sen åt vi lite mat o så lekte jag lite till.

Jag gick o la mig ganska tidigt eftersom jag va jätte trött. Men vid 23 tiden på natten så vaknade jag och hade jätte ont i halsen och huvudet. Mamma klättrade upp i min säng o kände på min panna o sen kollade hon febern och jag hade 39,2 i feber =( Jag fick alvedon och sedan somande jag om o sov gott hela natten.

På morgonen hade jag 38,2 i feber så jag fick en alvedon igen o sen ha jag lekt o busat ute i det fina vädret hela dagen. Mamma kunde inte hålla mig inne när det för en gångs skull va fin väder ute.





Jag fick till o med bada med Enya och Thilo i Enyas pool =)
Mamma fick inga bra bilder alls eftersom vi vägrade titta på kameran. Vi hade ju annat för oss, Haha

På kvällen somnade jag på soffan o när Mamma väkte mig så hade jag inte en aning om vart jag va. Jag bara yrade o kunde inte kissa för de gjorde ont.
38,5 i feber hade jag o jätte ont i huvudet.

Hoppas bara att jag hinner bli frisk tills på torsdag för jag vill ju åka till Pappa o Paula o hälsa på hos dom o kolla på mitt fina rum som Pappa o Paula fixat till mig =)

Sen på Söndag är det ju dags för dopet oxå så då MÅSTE jag verkligen vara frisk så jag orkar hälla upp vatten till Thilo =)

Men nu måste jag sluta skriva måste ju vila så jag blir frisk =)

<3 Puss Puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0