Det senaste =)

Ja vi tar det dag för dag som vanligt då, Haha

Torsdagen den 26 Maj kom Mamma, Sanna och Enya o hämtade mig på dagis =) Vi skulle på Birsta och handla lite.
Det va ganska roligt tycker jag. Men jag är lite för trött för att åka på Birsta efter att ha varit på dagis. Blir lite gnällig av mig men det gick bra iallafall.

Fredagen den 27 Maj va det Babysång. Det va sista gången. Nu är det Sommarlov från sången så dom bjöd på tårta o den va jätte god =)
Efter sången gick jag o Mamma på Ica o handlade Fredagsmys som vanligt =)

Lördagen den 28 Maj va vi med Grannarna. Vi grillade med dom. Fast jag va nog mest ute o busade o lekte ja. Haha

Söndagen den 29 Maj va det alla Mammors dag. Vi va till Morfar en sväng o hälsade på o gav Sara en liten morsdagspresent. Sen följde vi med dom hem till GammelFarmor Alva eftersom dom skulle dit o fika o fira henne. Där va även Rasmus så jag lekte lite med honom =) När vi kom hem gick ja ut o busade med kompisarna tror jag. Kommer inte riktigt ihåg.

Måndagen den 30 Maj. Jag tycker inte alls om Måndagar. Då är alla mina kompisar på dagis och jag måste vara hemma. Jag får ju inte gå på dagis alla dagar eftersom Mamma är hemma o är Mamma ledig =( Jätte tråkigt tycker jag eftersom jag inte har nån att leka med.

Tisdagen den 31 Maj blev jag lite sur när jag kom upp på dagis för då stog mina kompisar påklädd o väntade på en buss som dom skulle åka med in till stan. Anledningen till att jag vart sur va att jag inte fick följa med =( Dom sa att det inte fanns plats för det. Men Alex han fick åka med han trots att det inte fanns plats för fler. Mamma o Bobbas hämtade mig på dagis o så körde dom mig hem så att jag fick vara med Sanna, Fredrik och Enya. Ja Thilo va oxå där. Mamma skulle på sjukhuset o lämna prover o då fick inte jag följa med.
Men det va roligt att vara med dom o jag va såå snäll =)

Onsdagen den 1 juni
Först va jag på dagis o när jag kom hem så packade vi kläder, filmer o lite annat i en väska o sen när Fredrik hade slutat jobba så kom han o hämtade mig och så åkte han och jag till Mormor =) Jag ska var här till på Måndag och det tycker jag är roligt.
Vi va till ån o fiskade en sväng. Fredrik fick en fisk som jag vågade ta i. Haha. Mamma ha en bild på det som hon får lägga in sedan.

Torsdagen den 2 Juni är det idag och vi ha varit ute hela dagen o rensat rabatter , busat o grillat nere vid ån. Vi grillade korv med bröd. Inte jordgubbar, ostkrokar och strips som jag sa till Mamma i telefonen. Haha.
Det va ju det jag åt när jag pratade med henne. Fast strips är det ju inte heller, det är ju salta pinnar. Haha =)

Nu är det dags att krypa ner i min säng som jag har hsär hos mormor. Imorgon är en ny dag med massa bus =)

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0