15 juni

Idag ha jag varit på dagis en sväng o sen hämtade Mamma, Thilo och Mattias mig vid 1 tiden för då skulle vi åka på Birsta o köpa kläder till dopet =)

Mamma hittade massa fina kläder till oss alla. Fattas bara en tröja till Bobbas o ett linne till Mamma. Mamma är ju så rolig så hon ha bestämt sig för en färg o den färgen finns såklart inte på ett sådant linne som Mamma vill ha, Haha

Vi åt även på donken idag. Jag fick som jag ville efter att ha tjatat om det i ca 2 timmar. Jag tjatade även fast Mamma hade sagt ja flera gånger. Men jag tyckte de tog sådan tid för Mamma o Mattias.

Efter att vi ätit tog vi en sväng  in på stan o kikade lite oxå. Där träffade vi även Morfar o Bobbas som jobbar i stan nu. Dom håller på att fixa till en väg.

När vi surrat klart med dom åkte vi på Ica o där va jag i lekrummet o busade med Verna som oxå va där o lekte.
När vi kom hem gick jag till Cleo o har lekt med henne ända tills nu när det är dags att sova =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0