7 Januari

Hej hej alla glada =)

Igår va de riktigt skitväder. Alla moln måste ha gått sönder för det bara vräkte ner snö o blåste storm =(
Jag ville såklart gå ut iallafall men Mamma sa att jag inte fick det. Hon trodde att hon bara skulle hinna få på mig kläderna o skicka ut mig så skulle jag komma in igen. O de hade hon förmodligen rätt i. Haha

Men vi roade oss inne istället. Vi lekte på mitt rum o vi tittade på barnprogram o byggde pussel, ja en massa sådant hann vi med istället för att vara ute o hitta på något.

Idag ha de inte snöat så vi tog en sväng bort på Birsta med Emma o jag ha haft en jätte rolig dag för först va vi på Gina för Emma skulle köpa linnen o där tittade jag på alla smycken som dom hade. Dom ve jätte fina o jag tyckte att Emma skulle ha alla, Haha =)
Sen gick vi på IKEA o där fick jag vara i deras lekrum för första gången o det va hur roligt som hels. Där kan man klättra o krypa ner i hål under golvet o man kan hoppa i bollar o titta på film o rita o massa annat. När Mamma hämtade mig där efter att hon o Emma hade handlat klart så åkte vi på Ica o då fick jag gå till deras lekrum oxå =)

När vi kom hem från Birsta rundan gjorde vi middag o efter den så plockade vi fram pennor o målarböcker o så målade vi bilder jätte länge o sen ha jag spelat Lotto o ätit lite godis eftersom det är Fredagsmys idag.
Jag tycker att alla dagar är mys dagar, men jag får bara godis på lördagar o fredagar ibland =(

Nu ska jag ta o krypa ner i sängen, Mamma såg visst vad klockan va o den va låååång över läggdagstiden sa hon. 2 timmar är väll inte så långt över tycker jag. Haha

Men nu blir det Pippi möter vita frun o sova för mig.
Natti Natt

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0